Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

noen

Nabofest i Brumunddal baptistkirke

23. oktober 2016

Brumunddal Baptistkirke inviterer til ”Nabofest” søndag 23 okt. kl. 17.00

Kveldens gjest er Arnold Petersheim og han skal fortelle fra sitt lange frodige teaterliv.

Her et par uttalelser om ham: "Arnold Petersheim er i følge Bengt Calmeyer(Arbeiderbladet) en trollmann i norsk teater. Ikke først og fremst på scenen der han begynte, men han fyller teaterhusene med folk, og det gjør han på en slik måte at han er en av de mest etterspurte personer i norsk teater!"  Toralv Maurstad har utalt: " Arnold er aldeles strålende. Han er begavet og god på scenen. Han er Norges største på salgstall. Slike som han vokser ikke på trær."

Ester Lorentzen skal spille flygel. ”Brødremusikken” skal synge og spille for oss. Vi skal synge litt sammen. - Også blir det ”noe å bite ti”. Vi tror at alt ligger an til å bli en hyggelig kveld.

Vi ønsker alle velkommen !

Share on Facebook