Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

noen

"There’s a sweet, sweet spirit in this place….."

Kirken vår set utenifra

.....er teksten til en kjent Bill Gaither sang, som beskriver felleskapet i Brumunddal baptistkirke. Uansett alder, eller hvilke behov du har, føler vi at Gud vil gi deg oppmuntring, og anledning til å oppleve Guds kjærlighet Igjennom felleskapet blant våre medlemmer. Det største behov vi alle har er å bli elsket, bli akseptert, oppleve tilgivelse og et nært forhold til vår Herre igjennom Jesus Kristus. Vår menighetsmedlemmer og pastor er her til å hjelpe deg med disse behovene. Takk for at du tok deg tid til å besøke vår hjemmeside. Vi inviterer deg til å besøke oss og selv oppleve Guds velsignelse.

……"because I know that's the Spirit of the Lord."

Share on Facebook